H&M accessoarer

H&M kläder är ju inte precis kända för deras kvalitet, utan mera för deras låga priser. Men något som jag själv gillar från H&M är deras accessoarer! Jag är oftast en sån som kör med billiga baskläder och sen piffar till det hela med någon lite dyrare accessoar, men jag är ändå helsåld i H&M's accessoarer. Här nere har jag lånat lite bilder från H&M's hemsida, och alla dessa tycker jag skulle gå bra men en svart tajt axelbandlös klänning när man ska på fest. "Den lilla svarta" ni vet? Alla tjejer har nog någon sån undangömd i garderoben. Dessa accessoarer ska ju givetvis inte användas samtidigt, haha oj vad det skulle se sjukt ut! Nej, var och en för sig och då kan det nog bli sjukt snyggt, beroendes på vart du ska, stilen du kör med den kvällen, och sminkningen!






Men kom ihåg att det är inte kläderna, accessoarerna eller sminkningen som gör dig snyggaste på festen. Det är om du känner dig bekväm i det du har på dig, alltså om du känner dig snygg, som gör allt. För känner du dig snyggaste på festen, så kommer du också att bli det. Tro mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0